Tuesday, July 7, 2009

Banner PMIUPM:Azali Mohammad Diminta Beri Penjelasan


Pihak Pro Mahasiswa UPM masih lagi belum menerima sebarang penjelasan daripada TNC Bhep UPM, mengenai sikap beberapa staf Bahagian Hal Ehwal Pelajar yang bertindak mengoyakkan ketiga-tiga Banner PMI UPM sempena menyambut kedatangan pelajar-pelajar baru beberapa hari yang lalu. Azali Mohammad, dikaitkan dengan tindakan tersebut berikutan perbuatan anak buah jagaannya yang sepatutnya menerima arahan daripada beliau sebelum melakukan sebarang tindakan.

Presiden Persatuan Mahasiswa Islam, Saudara Safwan Abdul Ghani ketika diminta mengulas mengenai perkara ini menjelaskan bahawa “Sehingga kini, pihak TNC BHEP, masih belum lagi memberi sebarang penjelasan. Beliau perlu menjawab dan memberi penjelasan mengenai perkara ini, kerana perbuatan ini adalah daripada anak buah jagaannya. Kita tidak mahu sebarang ketegangan yang berlaku, akibat daripada perbuatan beberapa inividu yang tidak bermoral dan memalukan universiti ini.”

Difahamkan, walaupun sudah mendapat kelulusan daripada Bahagian Keselamatan UPM, beberapa pegawai dan staf BHEP telah bertindak mengoyakkan kesemua Banner terbabit tanpa sebarang sebab yang munasabah.

Sumber:
www.promahasiswaupm.wordpress.com

2 comments:

munadhia said...

salam.
kenapa bila kebenaran mau ditegakkan, ada sahaja tangan yang cuba merosakkan?

mohad said...

kena koyak atau di tiup angin

Template by - Abdul Munir - 2008