Sunday, June 29, 2008

Saat Cinta Bertasbih

Assalamualaikum sahabat-sahabat yang dirahmati Allah sekalian, ana ada buku baru nak share ngan sahabat-sahabat sekalian. Buku terbaru oleh Ust Riduan Mohd Nor bersama-sama Ust Wan Abd Rahman W. Abd Latif dan Rossem. Buku bertajuk “SAAT CINTA BERTASBIH”. Buku ini adalah tribute buat Tuan Guru Nik Abd Aziz.

Kita semua maklum Tok Guru merupakan Ulama juga Umara’ yang amat disegani samada kawan mahupun lawan. Pengalaman beliau yang luas dikongsi sedikit sebanyak dalam buku ini. Tutur kata Tok Guru yang mempersonakan tiap-tiap orang yang mendengarnya, menusuk sampai ke hati setiap insan, menjadi susuk tubuh yang makin dimakan usia ini disanjung tinggi dan mendapat tempat dihati seluruh rakyat, dalam negara juga diperingkat antarabangsa. Sifat zuhud beliau dalam menjalani kehidupan walaupun bergelar Menteri Besar, masih tinggal teratak rumah kayu seperti rakyat lain, menarik perhatian setiap orang kerana peribadi begini sukar untuk dicari lagi-lagi zaman globalisasi ini. Bak kata seorang sahabat, susuk tubuh ini hanya muncul sekali dalam seabad dan bayangan Umar Abd Aziz memerintah (99H-101H) kini telah muncul di Kelantan.

Mari kita selami peribadi tokoh agung ini, semoga kita mendapat manfaat dalam menjadi beliau sebagai contoh ikutan (qudwah hasanah) kita dalam kita menyelusuri kehidupan yang sementara ini..

Kepada sahabat-sahabat yang ingin dapatkan buku ini, bleh menghubungi ana.

Harga sebenar : RM20.00

Harga Biasa : RM15.00

Harga Special : RM ........(contact ana)

Handset: 013-4475216 & 012-9217219

Email: muslim.sejati@yahoo.com

Atau terus menyatakan dalam blog ini.

Syukran..


P/S : Jadikan buku-buku sebagai teman hidup anda, buku tak akan luput dimakan usia, boleh disimpan kepada anak cucu anda, jangan sayang duit untuk membeli buku, Teruskan membaca…


Pencinta Buku & Ilmu,

Tg Abd Ghafar B Tg Ahmad

7.57 am

30 / 6 / 2008

Rumah 2.1.7 KHAR, UPSI

0 comments:

Template by - Abdul Munir - 2008